منو
  1. آخرین فایل ها
  2. پرفروشترین فایل ها
  3. پربازدیدترین فایل ها
دانلود کتاب مواد دارویی برای پزشکی چینی اثر Carl-Herman Hemp

دانلود کتاب مواد دارویی برای پزشکی چینی اثر Carl-Herman Hemp

کپسول لاغری نچرال اسلیمینگ سبز فیفولی

کپسول لاغری نچرال اسلیمینگ سبز فیفولی

دانلود کتاب آنتی بیوتیک ها Antibiotics

دانلود کتاب آنتی بیوتیک ها Antibiotics

دانلود کتاب سم شناسی (علم بنیادی سم ها)

دانلود کتاب سم شناسی (علم بنیادی سم ها)

دانلود کتاب آنتی بیوتیک ها Antibiotics

دانلود کتاب آنتی بیوتیک ها Antibiotics

دانلود کتاب الکترونیکی پایداری دارو برای دانشمندان داروسازی

دانلود کتاب الکترونیکی پایداری دارو برای دانشمندان داروسازی

دانلود کتاب BLOCK BUSTER DRUGS

دانلود کتاب BLOCK BUSTER DRUGS

 دانلود کتاب گیاهان چینی و داروهای گیاهی

دانلود کتاب گیاهان چینی و داروهای گیاهی

دانلود کتاب Doping in Sports

دانلود کتاب Doping in Sports

رژیم غذایی در افراد فشار خون بالا


اگر که شما دچار فشار خون بالا هستید، تنها با شروع چند عادت غذایی جدید و همچنین شمارش کالری دریافتی روزانه خود، می توانید فشار خون خود را کنترل کرده و آن را کاهش دهید. با اجرای یک رژیم غذایی اصولی تحت نظر یک دکتر تغذیه خوب و همچنین رعایت مدام آن ممکن است حتی دیگر نیازی به داروهای کنترل فشار خون نداشته باشید.

دکتر نیره اسماعیل کابلی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن تغذیه ایران، عضو انجمن غذا و تغذیه، حامی سلامت، به عنوان بهترین متخصص تغذیه در تهران، با دانش و تخصص خود آماده خدمت رسانی و ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی، رژیم لاغری، رژیم چاقی،به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین، رژیم لاغری آنلاین، برای شما عزیزان می باشد


رژیم غذایی در افراد فشار خون بالا


پیگیری آنچه که می خورید!

بیشتر افراد از میزان کالری که روزانه دریافت می کنند آگاه نیستند. آگاه نبودن از میزان کالری دریافتی، می تواند عوارضی همچون افزایش وزن و افزایش فشار خون را در پی داشته باشد.

تهیه کردن یک لیست از غذاهایی که مصرف می کنید، به شما این امکان را می دهد تا حقیقت هایی را در مورد غذاهای خود بدانید. پس از آن می توانید شروع به کاهش وزن کنید. با کاهش دادن کالری دریافتی و کم کردن مقدار غذای مصرفی علاوه بر کاهش وزن، می توانید فشار خون خود را به خوبی کنترل کنید.
اجتناب از مصرف نمک ( سدیم )

بهتر است بدانید که در بسیاری از افراد، داشتن یک رژیم غذایی با سدیم بالا، می تواند سبب افزایش فشار خون می شود. بنا به گفته متخصص تغذیه، هرچه میزان سدیم غذاهای مصرفی کم تر باشد، فشار خون شما نرمال تر خواهد بود.

برای کاهش میزان نمک در رژیم غذایی، این پیشنهادات را امتحان کنید:

    در اولین قدم، یک لیست از میزان نمکی که در غذاهای روزانه خود استفاده می کنید، تهیه کنید.
    طبق توصیه متخصص تغذیه، میزان مناسب نمک مصرفی در هر روز، برای هر فرد، حدود یک قاشق چای خوری است.
    هنگامی که بسته مواد غذایی را خریداری کرده اید، قبل از مصرف به برچسب حقایق تغذیه ای آن دقت کنید:

    بسته های مواد غذایی را انتخاب کنید که ۵ درصد یا کمتر، در آن سدیم به کار رفته باشد.
    از غذاهایی که میزان سدیم آن ها ۲۰ درصد یا بیشتر است، اجتناب کنید.

    از غذاهای کنسرو شده، غذاهای فرآوری شده همچون گوشت و غذاهای سریع، اجتناب کنید.
    سعی کنید برای طعم دادن به غذای خود، از ادویه جات دیگر به جای نمک استفاده کنید.

مواد غذایی که باید بخورید!

از سوی دیگر، پتاسیم، منیزیم و فیبر می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند. طبق گفته متخصص تغذیه، میوه ها و سزیجات سرشار از پتاسیم، منیزیم و فیبر هستند. علاوه بر این ها، آجیل، حبوبات، گوست بدون چربی و مرغ منبع بسیار خوبی از منیزیم هستند.

برای تامین این مواد می توانید مواد غذایی زیر را مصرف کنید:

    سیب
    زردآلو
    موز
    چغندر سبز
    کلم بروکلی
    هویج
    لوبیا سبز
    انگور
    نخود شبز
    لوبیا
    انبه
    خربزه
    پرتقال
    هلو
    آناناس
    سیب زمینی
    کشمش
    اسفناج
    توت فرنگی
    نارنگی
    گوجه فرنگی
    تن ماهی
    ماست بدون چربی



کلمات کلیدی :
ارائه انواع رژیم های درمانی و غذایی , رژیم لاغری , رژیم چاقی , به صورت حضوری و دریافت رژیم آنلاین , رژیم لاغری آنلاین ,



free
hit counter